نوشته شده توسط : ali

دستگیره سامسونگ SHS-H505

دستگیره سامسونگ مدل SAMSUNG SHS-H505 یکی از هوشمند ترین و در عین حال زیبا ترین دستگیره های سامسونگ می باشد.

 این دستگیره قابلیت استفاده از کارت و همچنین رمز را دارا می باشد. رمز شما می تواند شامل یک رمز 4 تا 12 رقمی باشد و قابلیت شناسایی و ذخیره کارت تا 20 عدد را دارا می باشد.

 این دستگاه دارای قابلیت حالت سکوت دارد به این صورت که قبل از وارد کردن رمز با فشردن کلید ستاره، حالت سکوت را فعال کرده و سپس رمزتان را وارد کنید. همچنین دارای تکنولوژی پیشرفته تابع خیالی نیز می باشد که در هنگامی که شخصی در کنار شما می باشد و شما نمی خواهید رمزتان را متوجه شود ،

 رمزتان را پس از تعدادی عدد نا مرتبط وارد نمایید و درب را باز نمایید .

 این دستگیره هوشمند سامسونگ قابليت استفاده از ريموت براي بازكردن درب براي افراد سالخورده و مسن را دارا می باشد. همچنین با قابلیت فعال كردن قفل امنیتی درب قفل شده و ديگر كسي حتي با داشتن رمز و اثر انگشت هم نمي­ تواند درب را باز كند.

 سيستم امنيتي ضد سرقت در این دستگیره به هنگام  وارد كردن رمز و اثر انگشت اشتباه به طور پياپي و يا ضربه به دستگيره آژير دستگاه به صدا در ميايد و سيستم ورود به مدت چند دقيقه غیر فعال می شود. 

منبع تغذیه این دستگیره سامسونگ با 4 عدد باطري AA فعال مي­ شود و حداقل عمر استفاده از باطري به صورت نرمال يك سال مي­ باشد وقبل از اتمام باطري از يك هفته قبل دستگاه هشدار تعويض باتري را به شما مي­ دهد. 

همچنین دارای  منبع تغذيه اضطراري می باشد که در صورت متوجه نشدن هشدار تعويض باطري (به دليل نبودن منزل يا سفر بودن) شما مي­ توانيد با استفاده از باطري كتابي V9 دستگاه را روشن كرده و با استفاده از رمز و اثر انگشت وارد شويد و سپس باتري را تعويض كنيد. در یک جمع بندی کلی می توان دستگیره سامسونگ مدل SAMSUNG SHS-H505 را یکی از بهترین تولیدات این شرکت دانست.

دستگیره سامسونگ

https://lookbook.nu/user/8026040-Digitaldoorlock

https://www.openstreetmap.org/user/digitaldoorlock

 



:: برچسب‌ها: دستگیره سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()