نوشته شده توسط : ali

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از عایق‌های پوششی و مختلفی به بازار آمده است که روش‌های مختلفی دارد. ایزوگام‌ها یکی از بهترین عایق‌های پوششی برای جلوگیری از نفوذ آب و عوامل طبیعی و غیر طبیعی نظیر باران های اسیدی، نفوذ آب، تابش نور خورشید و اشعه‌های ماورا بنفش خورشید است. خیس شدن و مرطوب شدن سطوح و پشت بام‌ها باعث خراب شدن ساختار ساختمان و آسیب رسیدن به سطح ساختمان می‌شود.

برای جلوگیری از این روش‌ها آسیب‌هایی مانند قیرگونی و ایزوگام مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ایزوگام‌ در آشپزخانه، پشت بام، تونل ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این مقاله قرار است درباره عواملی که بر روی خرید ایزوگام تاثیر گذار هستند اشاره ای داشته باشیم.

ساختار ایزوگام

ایزوگام‌ها از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی که مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد، ساخته می شود. رول ها ایزوگام توسط حرارت و گرما، حالت چسبندگی پیدا می کنند که به سطوح می چسبند. ایزوگام از چندین لایه مختلف ساخته شده است که کار این لایه ها موجب عدم نفوذ آب به سطح می شود.

عوامل موثر در خرید ایزوگام

استفاده از مواد با کیفیت در ساختار ایزوگام، یکی از مهم ترین عاملی است که بر روی قیمت ایزوگام در خرید ایزوگام تاثیرگذار است.

ایزوگام ها در ضخامت های مختلفی به فروش می رسد، هر ضخامت ایزوگام برای سطح های مختلف است که در هنگام خرید ایزوگام باید به آن ها دقت کرد، همچنین باید به مواردی مانند محل زندگی، اندازه محیط و غیره توجه داشته باشید. ضخامت ایزوگام در خرید ایزوگام بسیار مهم است که در قیمت آن هم تاثیر گذاشته است.

یکی دیگر از نشانه ها استاندارد ایزوگام، وزن آن است که در صورت استاندارد بودن آن باید وزنی حدود 40 تا 42 کیلوگرم داشته باشد.

ایزوگام خوب و مرغوب باید با آب و هواهای گوناگون سازگاری داشته باشد و در برابر کارایی اصلی خود مقاومت داشته باشد. ایزوگام با توجه به لایه آلومینیومی که دارد مقاومت بالایی در برابر تابش خورشید پیدا می کند.

روشهای ضد آب در بسیاری از انواع اجسام ، از جمله بسته بندی کاغذ ، لوازم آرایشی و اخیراً لوازم الکترونیکی مصرفی ، اجرا شده است. با وجود این که می توان بسته های ضد آب یا انواع محافظ های محافظتی را برای دستگاه های الکترونیکی پیدا کرد ، یک فناوری جدید امکان عرضه انواع تلفن های هوشمند و تبلت های ضد آب در سال 2013 را فراهم کرد. از موی انسان که تجهیزات الکترونیکی را در برابر آسیب ناشی از نفوذ آب محافظت می کند. چندین تولید کننده از روش پوشش نانو در تلفن های هوشمند ، تبلت ها و دوربین های دیجیتال خود استفاده می کنند.



:: برچسب‌ها: خرید ایزوگام ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()